FortGjort

Användarvänligt för alla. Alla övningar och rörelser går att nivåanpassa
vilket gör att varje deltagare kan arbeta utefter sin individuella förmåga.

Fem goda skäl till FortGjort-träning

  • Tid är den största anledningen till att människor inte tränar regelbundet. FortGjort Träning är för dig som vill ha tid att träna då alla våra gruppträningsaktiviteter endast är 25 minuter.
  • Variation är viktigt för din motivation och för att du ska få effekt av din träning. FortGjort Träning erbjuder många olika gruppträningsaktiviteter.
  • Enkelhet är A och O för att du ska få valuta för din träning. Alla gruppträningsaktiviteter är enkelt uppbyggda för att du ska få mycket träning på kort tid.
  • Glädje gör att du vill ha mer. Med FortGjort Träning slutar du när det är som roligast.

Hos oss på Strand Fysiocenter kan du testa FortGjort Träning
ALLA dagar i veckan.

FortGjort-pass

Alla pass är 30 min långa, mycket träning på kort tid!

DansaZamba – Latinoinspirerad dans
DansaAfro – Afrikansk inspirerad dans, utförs gärna utan skor
DanceMix/Dancefever– Blandning av flera olika dansstilar, mycket glädje
StepStyrka– Olika stegkombinationer på bräda, styrka för ben/säte
BoxMix – Konditionsträning med boxinspirerade rörelser
Funktionell träning – Stora rörelser, hela kroppen. Fokus på styrka, kondition och balans
Styrka – Hela kroppen, kroppsbelastning, vikter/låda
Multiträning – Träning för hela kroppen, korta serier
Mage&Rygg – Träna mage/rygg. Hållning och Balans
Bål&Balans – Stabilitet, balans, rörlighet och styrka
Rörlighetsträning – Fokus på rörlighet och stretch
YogaKraft – Yoga med fokus på styrkemomenten i Yoga
Yoga Puls (flöde) – Fokus ligger på kroppskontroll/koordination – Rörelserna i ett flöde

Stäng

Varukorg (0)

Din varukorg är tom Din varukorg är tom

Strand

Gym Boden | Träna Boden | Gruppträning Boden